Detta är rätt najs!

Hejsan svejsan! 
Denna helg tror jag är den bästa helgen under september, kan inte säga det det är den bästa helgen på året för jag har verkligen haft underbara helger under detta år! 
Men nu sitter jag på hotellrummet i Lund på Elite Hotel Ideon och bara njuter!! Vi kom hit runt 21 nån gång och vi tog det lugnt och sedan cyklar jag och 6 tjejer ner till staden och köpte pizza för vi var hungriga, satte oss i sängen och njöt av den! Bussresan var lugn och tog ca 7 h, 8 h med unchpausen. Mamma tog ledigt för mig idag för ja skulle inte hunnit till bussen annars. 
Har tyvärr inga fler bilder nu för jag lånar min kompis dator! :P
 
Här ska vi ha årsmöte för Sveriges hundungdom med folk runt svergie. Mötet börjar imorgon och innan det ska vi hinna att äta en lång och god hotell frukost! På kvällen efter en lång dag med möte ska vi avsluta med en tre rättersmiddag med alls och bara ha det kul! 
Vi har möte på Söndagen igen och det avslutas väll nån gång efter 16 nån gång, så vi blir väll sent hemma på söndagen sen! 
Jag har aldrig varit med på repskapet nån gång men har alltid hört att det har varit så roligt,så i år hängde jag på, har stora förhoppningar och hoppas det kommer bli awesome.Typ en lugn avslut på en riktigt najs vecka!  
 
 
 
 
 
Kommer ett inlägg om veckans träning oxå, hört att folk vill läsa om det oxå, har bara inte hunnit skriva det men det kommer nog efter helgen nån gång, kanske kan låna hennes dator en stund igen på bussresan så kan jag skriva om träningen då! Men ni kan få seee bilder från veckan! 
Som sagt det har vart en riktigt bra vecka med roliga aktiviteter!
 
Puss o Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0