Sportlovetlivet

De har hänt mycket denna vecka så jag tar väll en dag i taget.
 
I lördags så åkte jag och mamma till sthlm hundcenter för att träna agility med valparna, men tyvärr kom de bara två, men de var kul och träffa de ändå. Aldrig sätt de köra agility så jag blev väligt glad för de var så sjukt duktiga. I söndags så tog jag också en lugn morgon, Nellie kom till mig vi väntade på mamma och sedan åkte vi iväg till CRT och handlade hamster saker till mina nya små skit ungar :) 
Hämtade de senare på kvällen och sen satt jag bara och busade med dom. Nellie åkte hem vid 17.
Tidigt på Måndag morgon så får jag ett sms av Nellie att hon skulle iväg och shoppa själv och ville att jag skulle följa med. Jag hackade på så jag packade mina ridkläder (ridning på kvällen) och åkte och shoppade presenter till Bästizfestiz. Sen vi 16 åkte jag till Nellie med henne och vi åkte och red senare på kvällen. 
På tisdagen var jag väldigt trött men jag tog mig upp vid 7 och drog till stallet för att rida med på skötarutteritten, den var mysig och de blev så glad (mina kompsiar) att jag skulle med och att jag huvudtaget var där. 
Fick skjuts hem av Nellies mamma och jag gick och duchsa och bara slappa, efter ett tag fick jag ta bussen till träningen, hon var såå sjukt taggad så jag va så glad.
Trött och nöjd hund hade jag efter träningen.
Onsdagen blev en ganska tråkig dag, jag gick upp vid 13 och låg i soffan tills mamma kom hem och skjusade ner mig till klubben för att sedan gå på rundan med mina fina fina vänner, fast de var en saknad som inte kunde gå. 
 
Torsdagen var tråkigt och jag låg bara i soffan, städade mitt rum och kollade på tv hela dagen. Fredagen kom jag upp som en tupp och jag möss med hamstrarna och väntade till mamma kom hem, åkte iväg med mamma vid 14 och vi åkte och shoppade och hade de trevligt i några timmar med varandra. vi 16,30 hämtade vi Nellie och hennes mamma och åkte till heron. vi gick och åt middag
på tacobar (standard) Jag och Nellie gick runt i affärer och hade roligt, vi tog inte bilder på oss själva på datorerna på media markts, nejnej, vi gick inte heler runt i affererna och skratta och kollade på varenda pryll. Fredagen slutade bra och jag gick och la mig glad på natten där.
Lördagen var en chill dag oxå och låg i soffan och städade mitt rum ännu mer. 
De var mitt sprotlov. Hoppas ni tyckte de var kul att läsa! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0