Kväll

Ikväll ska jag bara chilla och njuta av näst sista dagen på lovet. Jag ska bara sitta med familjen i soffan, prata med vänner och bara ta de lugnt.
 
Sportlovet var ganska streesigt i början men dessto längre de gick desto mindre har jag gjort. Velat träna hund men de är så dåligt väder och jag vill träna i haningen hundhall men inte haft någon bra tid man kan bok. 
Kan skriva lite utförligare mer om sportlovet i ett annat inlägg.
 
Inte vart så aktiv här på bloggen för jag HATAR appen, den är så sjukt dålig och sen orkar jag inte riktigt ta upp datorn. hahaha men har inte heller haft blogglust och insperation så nu vill jag att ni skriver vad ni vill läsa/se mer av. 
 
Ha en fortsatt bra kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0