1,2,3,4,5........ Vi börjar imorgon!

Vi kör på en lista, ska försöka göra en varje dag! 
1. En bild på favorithästen
2. Det här behöver jag träna mer på
3. Favoritbilder jag tagit
4. En låt som påminner om en häst du älskar
5. Hoppning eller dressyr?
6. Någon jag träffar vardagligen.
7. Hur mina vänner beskriver mig
8. Mitt mål med ridning
9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
10. 5 saker du inte visste om mig
11. 5 saker du inte visste om hästarna
12. Min favoritgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
15. 5 saker du inte visste om min häst
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Bästa youtubehästklipp

Såg på min kompis Emmas blogg, tänkte kan köra en sån oxå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0