Skolstart

Godmorgon bloggen!

Idag vaknade jag 6 av mig själv och låg bara och drog mig! Jätte skönt! 
Idag börjar jag skolan! Jullovet har vart helt underbart skönt och roligt!
Jag har relativt chill outfit som duger för denna dag!

I eftermiddag så jag jag några saker att välja mellan, har lite panik vad jag ska göra! Men de blir iallafall hundträning på schemat!!

Imorgon är de onsdag jag är ledig och ska vara med nellie och jag vet riktigt inte vad vi ska göra! Uppdaterar då!!
Sen på kvällen börjar hundrundan igen och jag bara I LOVE IT! 
Nä men de är mina sista gånger för jag ska ju flytta! Så i mars så är de sista gången jag går där(ska ju såklart hälsa på) 

Min outfit är
Blåa jeans från HM
blå tjocktröja
Beage T-shirt från hm 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0