Plugg

Hej. 
 
I tisdags så bröjade jag skolan och de var riktigt najs och komma tillbaka till vanliga rutiner! 
JAg började kl 9 och slutade 13 och de var en riktig chill dag och jag bara njöt egentligen. Kompisarna var glada och då blev jag också glad! :) 
Resten av veckan har jag pluggat och sen i tisdag så var jag med nellie! de var ingen vanlig dag, vi hittade en skaddad fågel som vi fick åka in med till djurkliniken! Det var tråkigt att vi inte kunde rädd livet på den men den va jätte skaddad så det var rätt att ta bort den.
 
men resten av skolveckan har jag verkligen bara puggat, fick tre stora prokejkt att jobba med. men de är äntligen klara så idag har jag hjälpt till att rensa huset för på måndag så ska vi fota och sedan läggs huset ut på annons jag nu börjar jag bli riktigt taggad på att flytt, men innan flytten så ska vi göra massa saker!
 
imorgon är de söndag och jag ska först börja dagen med att gå på yooga! undra hur de kommer gå!:) 
men nu ska jag kolla lite på yt och bara vila! 
 
ha en bra lördag kväll! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0