7 ärliga svar från frågestunden!

Här får ni 7 ärliga svar från frågestunden.

1. Vilka bloggar läser du? 

Jag läser Nellie Berntsson och hennes syrras, Thilde hööks, Misslisibells, j.i, ehrencronas, Lisa mellert, Andrea hedenstedt, tyras hästar, Linn Ahlborg och massor av kompisars.


2. Vad är DIN stil? 

Blå jeans med en tjock tröja. Fast älskar mina mjukisar också.


3. Hur ser din drömhäst ut? 

Lånad från googel, men jag typ älskar svart hästar med ordentlig man!

Jag vill ha en svart!


4. Hur många olika djur sorter har du haft, vilka? 

Jag har haft 4 olika sorters djur, jag har haft 6 olika hundar med familjen men en egna men tränat med alla förutom en, sen har familjen haft 3 hamstrar men jag har haft en egen, de kommer två till inom några veckor, sen har jag har tre kaniner, egna, sen har vi haft fiskar men de va när jag var mindre.


5. Bloggar du från dator eller mobil? 

Jag bloggar oftast från mobilen/paddan men passar på när jag är på datorn.


6. Vilken är din favorit frukt? 

Mina favoriter är mango och melon 


7. Umgås du mest med tjejer eller killar? 

Jag umgås nästan bara med tjejer men när jag hade pojkvän så va jag mycket med honom.


8. Beskiv din favorit outfit

Typ så fast gärna en tjocktröja på.

De va mina svar. Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0