Vilken dag!!

OMMMMMMMMMG vilken dag detta har varit!! Mycket känslor, skratt och glädje men oxå tårar som rann ner för kinden.
Imorse ringde klockan 4.45 men somnade om och vaknade av en klocka till och de var bara att dra sig upp vid 5.30! Vilken jävla tid!! Meeen men det skulle bli en rolig dag med C! 
Möte C vid 6.15 och åkte ända till Flen. 
 
Första loppet, det var en riktigt rolig bana. Vi fick 5 fel för ett jäkla slarv fel jag gjorde men är jätte nöjd med hennes andra del av loppet, hon tog alla kontaktfällt med en liten marginal och hade tajta svängar! Kom på en 6 placering.
Lång väntan och snälla M kom och skulle oxå köra några starter. Kollade runt på massor av vänner och väntade på min andra start. 
Innan andra start sa M's pojkvän R att om inte jag skulle springa under detta lopp skulle han jaga mig runt på tävlingsplatsen tills jag lägger mig ner av att jag inte orkade!! haha Schyyyyst R!!! :P "Lätt" klass två bana, tolka "lätt" själva!! Känner att starten är grym och sen går banan helt underbart. :) Kom in på 0 fel och en fjräde plats. 
Jag och C satt kvar en ganska bra stund på tävlingsbanan även om vi var klara med våra starter. Men vid 16 bestämde vi oss att dra oss hem igen. I bilen så var de som att orken bara släppte och jag typ somna och stackars lilla C som va så trött fick köra hem! <3 Slutet av resan vaknade vi till lite och började prata om olika saker! Underbart att kunna snacka med henne om vad som :) 
 
På tävlingsplatsen kände ja bara, båda starterna va helt åt helvete och allt va Lykkes fel även om jag vet att man inte får skylla saker på hunden, men ibland är det faktiskt deras fel, men idag var de mitt fel!! När jag kom hem så satt jag och tänkte på alla bra saker hon gjorde och att hon faktiskt va duktig och va nöööjd med dagens starter ändå!! :)
 
Bästa lilla skitungen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0