Nya mål!

 
Klarade ju mina mål i början av sommarn! :) Skulle komma upp till klass 2 innan sommarens starter och få bort min tunnel arm(svårt att förklara!), fixat och klart!
Tänkt på detta länge, ska jag ha nya mål eller inte över sommaren då de inte finns så många tävlingar i sthlm. Bestämde mig att inte ha några mål. Var påväg att bilda lag och fick förfrågningar om lag men efter några veckors tänkande så taackade jag neeej o av olika anledningar. Sommaren gick och tog en låg paus då jag hade tävlat mycket på våren och träningarna började gå dåligt.
Nu dem närmaste veckorna har jag haft en jätte bra känsla på plan när jag tränar och tävlar! Oftast riktigt nöjd efter jag har kört, några nergångar men de måste man ju ha ibland! 
Efter sista, satt jag och tänkte länge medans jag pratade med folk i omgivningen att skaffa nya mål då jag tycker de är viktigt att ha mål, inte för höga men iallfall något mål. 
 
Träning egen hand, 90/100 gånger ska vara posetiv om jag inte känner att något går bra eller att jag inte är på humör så ska jag inte köra! Hon ska bli säkrare på slalom och tunnlarna. Det viktigaste, Vi ska ha kul!!
Träningar för instruktörer, Har två riktigt bra tjejer jag brukar köra för, har en till men bara kört för henne en gång och kanske ska ta fler kurser för henne och dem två kommer jag fortsätta köra för. Hjälp med ännu mer posetivare känsla, bättre flytt så jag vågar att ta i när jag springer. 
Det svåraste jag har är att jag inte springer fullt ut när jag tävlar, gör de ibland men inte när jag tävlar. det gör att jag inte klara mig ibland inom referenstiden och dem flästa gångerna jag kommer felfritt runt men inte tar någon pinne är att de går för långsamt! Mitt fel!!! 
Tävlingar då! Lättare mål men kan inte sätta för höga riktigt än. Jag ska ha tagit alla pinnar i hopp och agility klass 2 innan maj 2015 då Lykke ska ta en lång valp paus! Därför också att jag inte vill sätta förhöga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0