7. Hur mina vänner beskriver mig

 
 
Några iallfall!
 
Vickan är en underbar vän som alltid ställer upp. Hon gör alltid vad som helst för sina vänner och hon finns till hjälp dygnet runt. Vickan är en väldigt omtänksam vän, man kan bara inte älska henne för hon är hur underbar som helst. Man kan alltid lita på henne och hon är jätte lätt att prata med. Även om hon inte är världens bästa lyssnare (haha) så är hon en väldigt bra hjälpare. Jag har aldrig träffar en person som tar hand om sina vänner så mycket som vickan. Dom går alltid i första hand. Det sköna med Vickan är att det aldrig blir tråkigt. Man kan sitta en hel dag utan att knappt säga ett ord till varandra men man har ändå liksom kul på något sätt. Vickans humor är väldigt annorlunda och du visar den inte så jätte mycket ibland men jag vet att den finns där och den är helt underbar. Jag skulle kunna beskriva Vickan med tusentals meningar men detta får räcka-Nellie/Nallen
 
 
Viktoria är en person som alltid får mig glad,men hon står också för sin åsikt,hon är helt underbar och bara bäst. Hon har blivit som en storasyster till mig och det är jag glad för. Hon är också en person som alltid sätter sina vänner före sig själv! Och en sån förebild äre inte alla som har. Hon ställer alltid upp för en och finns alltid där för en. Hon har också humor som kan bli den galnaste haha. En vän för livet helt enkelt.Viktoria du ska veta att du är en av de finaste och ärligaste personerna jag känner! -Felicia
 
En väldigt snäll tjej som är väldigt som är väldigt duktig med hundar och har fina Lykke! Vi träffades på en freestylekurs och har en väldigt bra humor -Mikeala
 
Vickan är en så underbar vän hon ställer alltid upp för alla med henne har man inte tråkigt ovadsätt vad man gör. Vickan är en vän som sätter sina vänner först. Jag skulle kunna skriva i flera timmar å meningar till men detta får räcka -Sandra
 

Viktoria även kallad min BästisFestis!
Jag vet faktiskt inte hur jag ska kunna beskriva dig med ord. Man måste nästan ha varit med oss med alla minnen vi har tillsammans för att förstå hur jävla underbar du är.
Men jag ska försöka få ner det på ord (hehe) 😉Vickan du är som alla andra säger en person man kan lita på och en person som alltid finns där för en. Men du är också en syster för mig och det har du varit ända sen vi var små, du har alltid stått på min sida vid bråk och diskussioner med andra. Du har liksom alltid förstått mig när ingen annan har det (om du förstår vad jag menar) och det kan jag säga dig det är inte många som gör det! Och det är jag väldigt tacksam för 😘 Jag vet inte vad mer jag kan skriva. Man måste liksom känna dig lika mycket som jag gör för att veta vad för slags person du är. Och om man känner dig så väl förstår man att du Vickan går inte att beskriva med ord, du är för underbar för att kunna beskrivas med!!

Puss puss och en jätte bamse kram din bäst kompis Evis

 
 
Så beskiriver några vänner mig! :) Några av de närmsta! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0