50 frågor! :)

 
1. Vem är din bästa vän? Jag har många bra vänner, men de bästa vet vilka det är, behöver inte rabbla namn..
4. Vilket är ditt favoritnummer? Har typ inget men om man måsye välja så är det 9.
5. Vad var det senaste du åt? kalssler gratäng med ketchup.
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? specill blå.
7. Hur är vädret just nu? Svart, typ lite regn.
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Mina father.
11. Favorit TV-program? Veterinärerna, djurakuten och ryttareliten, typ bästa programen som finns.
12. Har du några syskon? 2
13. Längd? 1,71 cm typ
14. Hårfärg? Blond/bruett :P
15. Ögonfärg? grå/blå/grön :)
16. Använder du kontaktlinser? Nej
17. Favorit högtid? midsommar och varannan jul. hahah
18. Favorit månad? Typ månaderna då det är sommar – älskar sommaren!
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Jaaa
20. Vilken var den sensate filmen du såg? Se upp för dorarna.
21. Favoritdag på året? När jag fyller år såklart!
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Jaaaa, det är jag, är hur blyg som helst.
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Har aldrig prövat att stå på huvud satt ne.
24. Kramar eller kyssar? Beror på vem det gäller. Men oftast krama :)
25. Choklad eller vanilj? Choklad såklart.
26. Har du tattueringar? Nej.
27. Vad lyssnar du på just nu? Tvn som är bredvid mig.
28. Är du kär i någon kändis? Typ!
29. Vilka böcker läser du just nu? Ingen.
30. Piercingar? Öronen :)
31. Favorite movies? Alla Sune filmer (ja det är barnsligt, men skit samma)
32. Ditt favoritfotbollslag? Kollar inte på fotboll ;)
33. Vad gör du just nu? Bloggar♥Pratar med .....!
34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smöriga :)
37. Hundar eller katter? Hund! Såklart!
38. Favoritblomma? avsjyr (stavning) blommor.
39. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Hehe, aa.. När jag smakade godis när jag var liten.
40. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Kanske inte bästa kompis men mycket bra kompis.
41. Har du älskat någon nångång? Älskar många :*
42. Vem vill du träffa just nu? Evelina och Nallen :*
43. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Jag går i skolan fortfarande. Är 16 och jag har kompisar i skolan haha, men i lågstadiet NEJ! Usch
44. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej nej nej.
45. Gillar du att flyga med flygplan? Nej
46. Höger eller vänster-hänt? Höger.
47. Hur många kuddar sover du med? 8 Oftast, mobba mig inte xD
49. Lyssnar du på radio? Ja i bilen men inte annars nej
50. Är det någon på Tumblr som du vill dejta? Eeee, vad är tumblr – aldrig förstått vad folk pratar om, vet inte ens vad det är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0