Trött

Jag nu ligger jag i sängen typ död!

Vart på föreningsteknikskurs för en lärare/instruktör som heter Janna och sitter i Skarpnäck och nått mer jag nt kommer ihåg namnet på! 
De va en lärorik kurs som man behöver om man är ny i styrelsen som jag är ganska! 

Idag har vart en ganska chill dag! Men de bästa av allt är att jag ska på återträff på konfirmationen! (Kommer ett inlägg om de) är så lycklig att de är äntligen återträff! 

Så imorgon är de att gå till skolan! Idrott!! Bläääääää!
Sen är de några uppgifter jag ska göra och sen är de till kyrkan som gäller! LYCKLIG! 

Saknar mina otroliga vänner jag nt har träffat på ett tag! Åhhh vill träffa de!

Måste sova nu! GODNATT!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0