Helgen!

Hejsan!
 
Min helg har vart underbar!! Hemma ensam, vart med underbara vänner!! asså massor!!
 
Fredag:
Va i skolan som vanligt, väldigt väldigt lång dag var de. Men hade Matte och Engelska och sen jobba jag ensam svenska!
Sen vid fyra kom Nallen till mig och vi gick först ut med hundarna och sen gjorde vi mat! Tacos!!! :)
 
Sen blev de mys och skratt!! :) 
 
Lördag:
Vakna 9 av att en av min bror ringde hem och ville ha tag på mamma! Mamma va inte hemma så de blev lite kaos! Gick och la mig igen och försökte somna om men de gick inte så bra.
Va hemma och bara slappa fram till 12,30 för att skulle göra lite saker åt mamma. Gick ut med hundarna och sen blev de lite häng med grannarna fram till typ 22 och gick och la mig på direkten, va så sjukt trött!!
 
Söndag: Natten va kaos, sov typ inget. Vakna 3-6-10,30 Omg!! sen vi 10.30 så låg jag i sängen fram till kvart över 11 då gick jag och åt frulle och sedan gick jag ute med vovvarna! 
Vid 14 tiden så kom Nallen igen till mig och vi hade en liten mysdag tillsammans (båda behövde de, båda typ sov igenom denna dag) men vi va ute med hundarna sen lagade vi mat och nu sitter jag här med famlijen och myser!
 
Imorgon är de en ny dag en ny vecka och nya möjligheter!! Idag är de också den första september! Ny månad med massor av skoj heter som händer!!
 
Nu ska jag gå och sova!! Godnatt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0