Go kväll!

Tjatja bloggen!

Inte berättat om ridningen!

Imåndags på ridningen fick jag Nallens favorit häst Dagrun, de gick ganska bra, hon va lite seg i början men sen gick hon riktigt fint, vi jobbade väldigt mycket med trav och galopp!

Men idag då!
Dagen har vart chill! Massor av vänner och bara haft en underbar dag!
När jag kom hem så har jag typ chillat hur mycket som helst!

Lykke har nt gjort så mycket! Mest vilat och typ tränat trix!

Skrev ett inlägg för några dagars sen (september inlägget) skrev lite för mycket jag skulle göra! Vissa saker är nästa månad! Hahah!

Nu kom lilla Tiller upp till mig! Jag ska mysa med henne och sedan ska jag gå ut till min familj!

Hoppas ni får en toppen kväll!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0