Från skolan

Tjenare!
Nu sitter jag snart på bussen och ska hem. Haft en lång skoldag idag :/ började dagen med att samlas och sen hade jag matte, bläääää typ matteprov men inte riktigt. Sen så åt vi lunch och sen hade engelska. De var typ min skoldag! Bajs tråkigt. Men iallafall, nu nät jag kommer hem så tar jag en snabb prommis med bebis och sen ska jag köpa klänning :o ska ha klänningen till min konfirmation och skolavslutning om jag vågar ha den. Nä nu kan jag inte skriva mer, kommer en outfits bild!

Ett par gula trasiga byxor från en affär från Malaga (kommer inte ihåg namnet) sen en röd/rosa t-shirt från hm

 

Skulle ha kommit tidigare idag!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Superfin blogg! Kika gärna in på min som handlar om mig & mitt liv med drömmen om SM. Allt bra idag?

2013-05-17 @ 23:32:49
URL: http://victoriahavelid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0