vill ni??

 Hej! 
Nu har jag kommit precis hem från Farsta och vi skulle egentligen bara fixa en sak och sen äta lunch men de blev lite shopping samtidigt! Vill ni ha en haul?? (visa vad jag har köpt ) 

Nu ska jag iallfall slappa lite och sedan ut med hundarna en sväng-tråkigt!

Helgen blir Lugn! 
Fredag blir de slapp, kanske hänger lite med Nellie Iallafall ska jag till Grönan och kolla på sommarkrysset med en annan kompis och hennes kusin barn! ska bli skoj! Får se om de kanske blir en liten film på de! :) 

Söndag blir de vara med Nellie, kanske blir de stallet på en bakluckeloppis! vet inte får se! tror inte de men kanske! :) Men annars tror jag söndagen blir lugn! 

Ja hoppas att jag får lite uppdatering här! jag ska iallafall försöka, bloggappen är sämst på min mobil så vi får se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0