Sorry!

Lovade ju massa saker! oops !! Men har inte haft tid jag jag njutit!

Jaja! Nu ligger jag i min säng! Precis kommit från Nellie!
Vi har haft de jätte mysigt, vi låg och chilla i hennes säng, sen gick vi ut och hoppa, sen gick vi till pizzerian och köpte pizza och lite sånt sen gick vi hem, åt pizza sen kolla på film och höll på med mobilerna! Jätte mysigt har vi haft!

Hahah inte så roligt att läsa men jaja!
Min outfits är: ( vet ej vad de kostar! )
• T-shirt från USA någon stans (tror jag )
• Shorts från Gina
• Kort strumpor från HM
• Svart skinväska från Åhléns
Bild där 👇


Imorgon kommer W till mig någon gång under dan, äter här och sen sticker vi till Grönan med ett gäng! Ska också bli mysigt!

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva så jaja, ni får bestämma vad jag ska skriva om!
Juste jag lova ju en bildbomb från ridlägret! De kommer nån gång under helgen, dragit ut på de men jag har inte riktigt haft tid! Men jaja bara så nu vet kanske de blir en lika usel bloggning som idag men jag ska försöka göra några små inlägg iallafall under dagen! De kommer bilder iallafall ibland! :)

Om ca 11 dagar så åker jag på Ridläger i Uppsala! Omg va jag är nervös, tror jag aldrig har varit så nervös som jag är nu iför lägret! Hoppas jag får Börje! Han är Sveriges snällaste häst efter munnin och saga såklart, ni trodde jag skulle glömma dom men never!

Om ni vill veta mer vad som händer under den veckan kan ni ju alltid följa mig på instagram ( Flachs ) där jag uppdaterar dagligen! Där finns de även bilder från idag och ridlägret på fors!

Nu är frågan vad vill ni läsa/kolla om/på??
• haul
• mina hundar
• room tour ( stavning )
• de jag skriver om idag
• något annat
Vad vill ni?? Ni bestämmer!

Nu ska jag fixa mig inför kvällen/natten! Ska sova lite tidigare men blir inte så mycket tidigare!
Hörs imorgon! ;) ( kommer bilder 👇 ) (vet att de är svartvita, jag är inte korkad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0