Oj oj aj

Hmm va betyder rubriken? 😕

Jo, haha de Ă€r inte sĂ„ svĂ„rt, jag har blivit dunder förkyld, förstĂ„r inte, Ă€r sĂ„ förkyld sĂ„ jag kan inte sova😟 sen igĂ„r sĂ„ va jag med Nellie och nĂ€r vi lekte med hundarna sĂ„ tror jag att jag strĂ€ckte halva ryggen, kĂ€nde jag pĂ„ kvĂ€llen!

Men just nu nÀr jag ligger och skriver detta Àr klockan 5,30. Ja jag vet att de Àr tidigt men jag kan inte sova dÄ de blir att jag Àr vaken och kollar pÄ tv nu!

IgÄr sÄ var ja ju med Nellie, vi gick och handla godis och sedan ner och bada med Lykke! De vad skönt och varmt. Sen efter ca 3h gick vi hem till mig och la oss och sola, de blev ocksÄ ca 3h igen. SÄ himla hÀrligt!
Men nu orkar jag inte skriva!
Xoxo//Vickan!


Kommentarer
Postat av: Moah Svantemark ♄

Kolla gÀrna in min, i stort sett, nya blogg! Skriv gÀrna lite kritik om vad jag skulle kunna göra bÀttre, men Àven vad som Àr bra!
Btw. Vad ska du göra idag? Kram

2013-06-07 @ 09:41:08
URL: http://svantemark.blogg.se
Postat av: Tilda

Hejsan! Jag har precis startat upp en alldeles ny blogg, och det skulle vara jÀttesnÀllt om du ville göra ett bloglovinbyte med mig!
Jag följer dig nu och blev nummer 1 :)
SÀg till nÀr du följt tillbaka!
Ha en fin dag!

2013-06-08 @ 02:12:19
URL: http://tildaedin.webblogg.se
Postat av: Sissela

Fin blogg! Kolla in min och kommentera!

2013-06-09 @ 16:00:12
URL: http://Misssissela.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0