Inte ren eller hel

Haha låter väldigt konstigt men de är som de låter, jag va inte ren eller hel när jag kom hem!
Låter jätte äckligt men jag har inte duchsat på 5 dagar och jag har vart i stallet och ramlat i ridhuset suttit i ridhuset, trampat i bajs med Foppa och massor av andra saker! De första jag gjorde va att sätte mig i duchsen!
Jag har haft en kanon vecka( 5 dagar ) i stallet med massor av gamla och nya vänner och så klart J( vill inte skriva namnet) som var ledare!
Vi har ridit, sprungit i ridhuset, skrattat åt J och allt annat, blivit skrämda av allt möjligt!

Haha 
Men jag har haft så j***la kul, tack J att du har fixat allt och att du har klarat oss! Men nu ska jag byta om och fixa lite!
Puss & kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0