Importante soptunna sökes

 
rubriken tell dig allt. Jag (Nellie) have lost bort my soptunna och you måste help mig att hitta den. Hes name är Bertil, 4 years gammal och är av plåt med white plast runt sig. Han försvann när I skulle kasta mitt bananaskal soptunnorna. Snälla help mig att finda honom.
 
Om du see en suptunna så kan det vara him. Call me på mubä dubbelkvack dubbelkvack Jag living på brålmakargatan behind Lottas hus. You vet, Lotta on the Bråkmakarstreet.
 
Then jag seaking for en good hotkorv. Med nice bröd. Oh det ska vara ketchup and senap and saltcucumber on.Oh, then jag want a födelsedags cake for my birtdag, den should vara green and brun. I want tårtan ska have a smak of varmhund - hotdog. 
 
Godddå my älskare. Ser you senare, hejye.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0