Varför egentligen?? Och vad för mål med bloggen??

En vanlig fråga hos många är varför bloggar just du??
 
 
Tänkte ta de nu,
Jag hade ju en blogg innan denna och den var mest för Lykkes uppfödare som bor i Danmark och hon skulle kunna läsa hur de gick för oss( www.vickanslykke.blogspot.com ), jag tyckte de var kul att blogg så ville börja blogga på en ny bloggportal och då valde jag blogg.se, jag hade hört mycket bra om blogg.se av de som använde  blogg.se ( t.ex. Min bästa kompis Evelina, hon använder blogg.se) jag började bra men jag tog ett långt uppehåll, i ca 1-2 år tror jag de var, sen träffa jag ju Nellie och hon skaffa blogg, hon började läsa min blogg och sen när hon förstod att jag inte bloggade så mycket så började hon tjatat på mig att jag ska börja blogga och nu sitter jag och bloggar varje dag( iallafall försöker) 
Jag tappar suget att blogga när ja ser att mina kompisar som bloggar får jätte mycket kommentarer och följare och vet vad de ska skriva om för de får hjälp av sina läsare, jag har ca 10 läsare när jag är aktiv på bloggen och jag vill ha fler, jag tappar också suget att blogga för jag inte har följande och inte får hjälp!! Jag har jätte svårt att sätta mig och skriva när jag inte vet vad jag ska skriva om. 
 
Nu händer de inte så mycket på dagarna hos mig, sitter mest hemma och kollar på tv, när då har jag inte just något och skriva om. De är då jag vill ha hjälp med idéer va jag kan skriva om! Jag gillar att blogga och vill bli större i bloggvärlden! ( kanske inte om detta men tog de nu, så ni vet hur jag känner) 
 
Mitt mål med bloggen idag är att jag ska ha mellan 20-40 läsare per dag( inte mycket, läser bloggar som har ca 10000 visningar per dag, försäg de är stora) ocnåra 10 kommentarer, kommer ta ett tag men jag ska försöka!! om man inte försöker så vet mon aldrig om de går! så ja, ska test iallafall ( ni tycker säkert de är jätte mycket men jag tycker hellre för höga en för låga mål!!!!) 
Så nu vill jag ha hjälp av ER att dela min blogg till era kompisar och börja kommentera vad jag ska skriva om! Om nån vill göra så här tips blogg mellan varandras bloggar så är jag gärna på bara att ni tar kontakt med mig!
 
Av några av mina läsare så får jag jätte fina kommentarer att min blogg är fin och så, kan ni inte medans ni skriver en sån kommentar att ni typ skriver också vad ni vill läsa om! Har några saker jag tänker skriva om som jag har kommit på själv! men jag vill veta vad just NI vill läsa om, jag kan inte tänka era tankar vad ni vill! 
 
Ni kanske vill ha en tävling med fina priser??
kanske hual när jag har vart och handlat något?
snälla hjälp mig! Skulle vara så sjukt tacksam och göra allt ni ville!! 
 
Bjuder på en bild från i vintras på mig nunan jag skulle på kurs!
 
 
När ni läser detta inlägg så är jag på ridläger som jag nämnde i några inlägg innan! Om ni inte har läst de så kan ni läsa på Ridläger nr 2! Där kan ni läsa lite om ridlägret och saker vi brukar göra! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0