Mina husdjur!

Jag har ju ett antal husdjur, eller mest hundar ju men har också en hamster, tänkte ta och berätta om de Lite kort!
 
Kan börj med Lykke för henne pratar jag ju om ganska mycket här på bloggen, men inte riktigt presenterat henne!
 
Lykke är egentligen bara smeknamnet på henne, hon heter egentligen Foulas bi nice (tror jag) och hon är 3 ska fylla 4 i 25 november ( ojjjj, redan 4, hon kom ju nyss) och hon är en shetland shepdog. Hon är lärd och tycker väldigt mycket att jobba om hon får godis. Med henne träna jag agility och freestyle och vill börja träna drag och vallning. Hon tycker väldig mycket om att skälla och busa med mig.
När hon var liten så trodde alla hon var en broder collier för hon är svart vit, de är ovanligt i Sverige men aa. Sommaren 2012 för snart ett år sen så fick hon fem små valpar.
Här är hela familjen! Tre bilderna högst uppe är på tre av de och sen bilderna på höger sida äter de andra två, bilderna längst ner är pappan och mamman, mamman är bilden med tungan. Bilden är mitten är på valparna! Alla valpar är sålda till 5 sjukt snälla/trevliga/bra ägare! valparna trivs där de är idag!
 
Kelly! 
Kelly är en risen (kan inte stava hela! ) på åldern 5 snart! ( tror jag) 
Hon är en trevlig liten dam som mamma träna bruks med. Hon gillar att ligga i sängen med mamma och hon är en riktig liten mamma gris! De kan man säga.
 
Tiller!
Är kellys lilla bebis på åldern 11månader och är en riktigt jobbig lite skit unge! Hon ska köra bruks när hon blir större(tror jag) Tiller är mammas också, hon gillar att mysa och pussa folk, ligger gärna i soffan med oss! Mysig litenbskrutt och är vårt lilla skit troll!
 
hon soverklig gärna i sängen på dagarna om hon får!
Hon älskar att mysa!
 
Daisy!
Är en dvärg snaoser(stavning?? Ingen aning hur de stavas!! ) på åldern 2 drygt och älskar att mysa i soffan och så, Daisy är en av min brors huntränga tränar henne ganska mycket i agility och hom bara älskar att springa!!
 
Det finns inre så mycket att skriva om de andra hundarna! Juste jag har ju Kiwi också!
 
Kiwi är en lite guldhamster på 1 årsåldern! Haft henne i ett år och några månader nu, hon är mysig och gillar att springa i sitt ljul! Hon sover sjukt mycket så hon är inte så social mot mig och mina kompisar!
 
 
Tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0