Inget som de ska just nu!

Dålig uppdatering! VET!

Som rubriken säger inget som de ska!
I måndags sa jag ju att de skulle till sickla, men de hände ju aldrig! Blev en slappdag! Ganska skönt men aa, duchsade Lykke, slappa i soffan och massor av mysiga promenader med Lykke, bara hade de bra egentligen!

I tisdags skulle jag vart med en vän men de blev ju inte heller och jag var hemma och fixa lite med min packning ! Inge vidare dag hade jag då!

Idag då! Allt blev bara bajs! Idag skulle jag vart med vännen jag inte va med på tisdagen men de blev inte heller för hela min kropp värkte, vet inte riktigt varför men jaja, sen imorgon skulle ju jag åkt till Grönan men jag blev lite irriterad ( inte lite, blev jä****vligt sur) så ja blev ledsen/sur på samma gång och jag ville bara ta täcket över huvudet just nu!

Så imorgon har jag inte ett j****la piss att göra, blir nog en dag hemma! Inte så kul men jaja finns inget annat att göra, de sejs också att de ska spö regna! Jaja sova bort hela dagen imorgon också!

Tror att de inte kommer någon uppdatering imorgon! Gjorde en nu för jag skulle bara skriva vad som händer!
Kanske kommer Ridläger inlägget! Fixar de! Kommer också fixa så de är tidsinställda inlägg nu när jag åker på ett till Ridläger nästa vecka! Kommer info om de också!

Jaja nu har jag Inge lust att blogga! Håll koll på min instagram! Kommer bilder där under dagarna jag inte bloggar! Flachs!
Puss & Kram skumbanan😜

Ps: min outfits är,
• Gula trasiga byxor från Malaga!
• Tyresö hundungdoms läger tröja från Thu 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0