Födelsedags kalas!!

 Hej, Detta är ett tidsinsällt inlägg! 
 
Vet inte om jag hinner blogga idag så gör detta inlägg innan! 
 
Jag är på "fest" hos en nära vän till mig! Hon har fyllt 19 år och vi firar henne lite idag, Jag har troligen Lykke med mig (hon har själv 3 hundar. hundkompis är hon) så hon fick följa med. Vi åker nog och badar efter Luch och lite snacka!
 
Sommaren 2012 i augusti!
 
Det blev ett ganska kort inlägg för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om , jag skriver ändå detta några dagar innan! 
 
Packningen inför Thildes läger är nu klart och imorgon ska jag ha en slapp dag, troligen blir de lite shopping med mamma och en glass i stan eller umås jag med en kompis sista dagen innan lägret!
Nu är jag sjukt peppad på att åka på läger igen!
 
Veckan efter ridlägret så tror jag att jag åker till fors för att kolla till Muninn efter ridlägret och mocka hos honom och putsa hans saker och på honom! han måste får kärlek nu i sommar! Saknar honom redan!! :)
 
Lovar ett inlägg i kväll!! 
 
Puss på er så länge!!
 
Bjuder på denna bild när jag var liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0