Bildbomd!

Bildbom från lägret, många bilder har ni säkert sätt men de fick vara med här också!!
 
 Min packning inför ridlägret, hade en väska till men den fick inte vra med på bild ;)
Jag på måndags morgonen, lite trött och hajpadd!! 
När jag möter Nellie på morgonen! Hade samma outfits på oss! Love ridbyxorna, de sitter parfekt på mig!
Nellie snygga ben! vi hade samling!!
Vårt rum! Mitt och Nellies! ;) De var kaos!
Haha vi har lite roligt på måndags eftermidddagen! vi var väldigt trött!
Första kvällen när vi satt och kollad på film!
Lunchen jag och Ledaren hämta!! ;)Min pizza bilden under!
Tisdags kvällen, 7 tjejer livrädda! ;) bästa bilden på oss!
Jag hade tråkigt innan jag skulle sova! 
Bild på rummet de vi spendera mycket tid på ridlägret, detta var efter spökrundan!
Jag "solar" på en bänk! 
Jag på Muninn och Nellie på Dagrun! (våra sköthästar)
Muninn innan uppvisningen!

Mininn har jätte fin trav! hahha bara att jag sitter fult!! ;)
 
uppvisningsbilder!
Efter uppvisningen! Nedanför!
Och sisst men inte minst, Gruppbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0