Tillbaka!

Hej igen!! Jag vet att de är iallafall en som vill attjag ska börja blogga igen och sen läser jag jätte många bloggar och vill verkligen utvecklas med bättre inlägg och bättre uppdateringar! 
Varför jag tog en bloggpaous och inte fortsatte blogg? 
De är för att jag har haft en jobbig tid i skolan ( ska inte gå in på detalj) och har haft väldigt mycket hela tiden och inte riktig har haft tid att blogga. Men nu är jag pepp på att börja igen!  

Iallfall nu har jag jullov, fick de i fredags. Jättttte skönt! 
Igår va jag i stallet med nellie och Felicia, de var verkligen jätte mysig, inte vart där på jätte länge! 
Och idag var jag med Nellie, vi gjorde inge speciellt mer än att slappa och prata om allt och inget! 

På tisdag är de julafton och jag är verkligen jättetaggad på deM jag har längtat så mycket!! Vara med släkt och familj och bara njuta av livet!  De är verkligen härligt! 

Gamal bild från i somras!! 


Hoppas ni har en bra kväll och matt! Så hörs vi!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0