Kommer!!

Hej, idag har jag lite fullt upp så igår satt jag och gjorde några inlägg som kommer någon gång underdan och de kommer komma en film i natt/imrogon beror på när jag lägger upp den, hur min dag har vart!. 
 
Idag ska jag till Evis och fira nyår med hennes familj och en till familj som vi har firat med förut. de ska bli jätte kul att träffa henne igen, de var ett tag sen, okej jag träffa henne typ en  minut på julaftonsmorgonen för att ge henne hennes julklap, men idag ska jag verkligen njuta av att vara med henne för jag gillar verkligen att vara med henne!
 
Hundarna kommer vara hemma med musik s¨å de inte hör smällarna ikväll, de är inte skott berörda men vi vill inte att de ska bli heller så de får sitta där inne. 
 
nu ska jag ut på en långprommis så de klarar sig hela dagen!! 
 
Byebye vi hörs!!
 
GOTT NYTT ÅR!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0