Julafton

God jul allihopa! 

Haft en underbar dag! Nu är de bara kvällen kvar!! 

Vi har inte haft nån tomte men jag har syskon och kusiner som är över 20 så vi behöver inte en! Eller man vet ju inte om nån kommer senare,men de är ganska osäkert! 

Vi har öppnar julklappar och jag är super nöjd! :) fick massor av fint av familj, kusin, vänner och hundmänniskor!! Tack alla som ser detta och vet att jag har fått nått av er!! <3 
Kommer kanske en video!! Vill ni föresten ha de??

Min outfit är ganska chill! 
En vit tröja från HM 
Glittriga tajts 
Och plattat hår och en lätt sminkning! 


Nu ska jag fortsätta umgås med familjen  och en del av släkten! :) 


Gamal bild från i somras!

MARRY CHRISTMAS!! :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0