Sommarlovet 2012!! :)

Hej!! Nu ska jag berätta om min Sommar!! :) Det har varit mycket bad! :)
 
Den 14 juni fick jag sommarlov!
 
Den 16- 21 juni så åkte jag till H och var med henne och bara hade de bra! :) Älskar att vara med henne! <3




Sen så kommer midsommaren och familjen var med släkten och också bara hade de bra! Var hon min sysling och firade hos de med hela släkten 
Sen kom  malin också! :) <3 (hon sov hos mig då)
 
Dagen efter midsommar så hade vi pizza kväll hos Malin med styrelsen!! hur mysigt som helst!! <3
 
Sen så blev det en soft dag hos Wilma! :) <3
 
Sen lite titt på så kom lilla kiwi hem till mig <3 älskade lilla gmn <3
 
Sen blev de några lugna dagar med A på stranden. <3 
Sen tog jag och malin med wilma ut med kanoten och paddla bort till Allby och sov där och paddla hem sen igen! :)
Sen blev de några till bad dagar!  :) <3
En dag på Grönan med wilma! :) <3 as kul! :)
En bowlingsdag med Mamma och Evis! :)
 
Sen en gång till på Grönan med Evis!! <3 ku men fick en spricka i fingret! :(





Sen blev det några dagar bad och stallet! :)
Sen blev de Sommarens höjd pungt! :) THILDESLÄGER!! :) 

Såklart fick man många nya vänner! :) <3

Dagen när jag skulle åka hem så fick jag mina fina bebisar!! <3
 
Då blev det en vecka att mysa med valparna! <3
 
Sen var de hundläger!! :)


Busungen fick följa med då! :)
 
Sen var de bara valpmys! :) 
 
De var min resume av min bästa sommar! :)
 
Puss och Kram skum..banan! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0