Kurs!!

Hejsan svejsan! :)
 
Nu har jag precis kommit hem från en kurs med Daisy, för Em! :) Daisy var sjukt duktig och värkligen älskar och jobba med henne! :) 
 
Vad hände på kursen?
 
Jo, vi tränade på kontakt fällt och handling! :) 
 
Kontaktfällt! 
Kontakt fällts träninga var bäst för de gick bäst då! :) vi körde en och en på kontakt fällten och jag fick börja, hon fråga vad jag ville ha och jag ville ha 2 på 2 av ( hunden har två tassar på och två tassar av ) Och sen börja vi träna på target, hon är sjukt snabb i huvudet! :) hon fattade nästa direkt vad hon skulle göra! :) 
 
Hanling!
Handlingen så körde vi hopp hinder och lite sånt! Kan inte förklara riktigt, kan visa men inte skriva de! kan rita de också men lite svårt , men kan visa nån dag hur man gör! :) 
 
Övrigt!
Hon blev trött och de inte de lättaste så jag är nöjd! :) vill gå privat för henne med båda hundarna! :) Snart är de Slalom träning och sen är de bara ut på tävlingsbanan och köra, efter vintern så kan jag börja tävla tänkte jag! :) 
 
Valparna mår bra och är jätte söta! :) Älskar de små, fast de e lite jobbiga nu faktiskt! :P 

Imorogon åker hon hem till min bror och bor där ! :( Ska fråga honom om jag kan få ta henne redan nästa onsdag! :) Ska på hundrundan :) 
Om ni har hund och vill ha lite almän träning med andra hundar så kommer till tyresö bks parkering och gå vår hundrunda till sammans med några ungdomar och massor av snäll vuxna med hundar!
VAR: Tyresö bk (tyresö träsk, tror ja de var) (kan fråga mig om vägen)
KLOCKAN: 19,00 - 20,30 typ
KOSTNAD: 50 kronor
Men nu tycker mamma att ja ska gå och lägga mig! 
 
 
Puss och kram skumbanan! :)
PS: det heter GODNATT! :)<3

Kommentarer
Postat av: agnes

Superfin blogg! Allt bra? :)

Svar: Tack, ja, sj?
vickan

2012-09-07 @ 14:36:23
URL: http://agnesfallman.blogg.se
Postat av: Melissa

Hej , har just nu en ny tävling på bloggen där du kan vinna länk + överraskning ,kolla in på:
http://createdbymelissa.blogg.se läs inlägget tävling ( scrolla ner lite ) kommentera & delta! Vinnaren dras på söndag! Lycka till ! ( hoppas du stannar kvar hos oss , välkommen till min blogg där jag bloggar om min vardag , mode , och massa hästar ! )

Svar: Jag gillar tyvärr inte tävla på bloggar, jag förlårar alltid :)
vickan

2012-09-07 @ 22:53:51
URL: http://createdbymelissa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0