Nov. 04, 2012

Vilken arbetshund man har som köra lite slalom( freestyle hunden ska gå slalom mellan ) och sen skulle man snurra och hunden bara ställer sig och glor på något och inte ens märker att jag sticker!
D börjar skratta och fattar ingen ting, hon såg ut som ett ?
Knäpp skallen! Men de är bara att träna på!! Jag tycker att de går bättre och bättre för hon gillar inte freestyle, jag tycker de e kul och försöker få Lykke tycka också de är kul!! De går bättre och bättre!
Egentligen ska jag ta vardagslynaden först, men jag tycker de e så tråkigt så jag skiter i de. Jag tar de andra först för förhoppningsvis så blir hon en normal hund igen!!
Hon har blivit lite konstig från valparna flyttade och de kom en annan valp som tillhör Kelly!!

Jag har en hund som älskar min mamma men jag vill att hon ska älska mig! Men vi försöker att mamma är den stränga personen och jag är den roliga, men mamma skiter i de och de är tillomed hon som har sagt de, nejnej så är de inte. Hur gör man så mamma samarbetar lite?
Jag vill gå på ett gymnasium som jag får ta med mig hunden och bo på skolan. Något förslag??

Men nu ska jag gå och äta och ladda inför imorgon. Jag börjar skolan igen!

Ridning imorgon också, jag älskar fors, resten av veckan utom fre eller sön så blir de hund dagar! :) jag gillar stallet och ridningen men mina husdjur(hundar o hamster) går alltid först !! :)

Ha de så bra så länge!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0