Danmark!

Hej!! 

nu är jag på väg till danmark och ska ställa ut Lykke!
kul att träffa hennes syskon igen!
jobbig resa!! 10 timmar men vi övernattar i skåne.
igår var jag på i skolan i ungefär 1 timme sen fick jag as ont i magen (mens) och knappt kunde gå! hem fick jag gå och sen ta en ipren efter ungefär en halvtimme så var värken borta! jobba ut men lykke  jobba starnden bada klubben på kurs hem packa sova! en bra dag alltså!!
det var andra gången jag bada i år och det var sjukt skönt !!( ska försöka få med A nästa gång. hon har inte badat i år, jag och M har redan badat två gånger!)
min tredje blir nog med pappa ska försöka få i honom i danmark!!
Nu sitter Lykke i mitt knä och myser!!
puss och kram skumbanan!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0