Sorry!

hejsan svejsan!
förlt att jag inte har bloggat men det har vart en lite vinlig vecka i veckan!
och om jag ska kunna ta det på bloggen så måste jag sätta lösen eller inte prata om det alls.
jag har bestämt mig att sätta lösen på loggen för jag känner att jag inte kan ta allt på bloggen och jag  vet att det är tråkigt men jag känner att jag måste få göra de o jag vill prata ut men annars om jag känner att inte göra det så kommer jag skaffa en annan blogg där jag kommer prata ut men jag vet inte hur jag ska göra en!!!! :(
jag är ledsen över det beslutet men det är inget att rå för att jag har bestämt så!!
jag har ett lite vinligt humör och kommer ta bort lösenet när jag känner att jag inte har mitt vinliga har lugnat ner sig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0