Good natt!

Good nattt sov så gott!
nu ska jag gå och lägga mig jag är jävligt trött och har vart hela dagen!
ska med A imrogon till klubben och det ska bli kul fast pinit :D jag vet att egentligen jag borde skärppa mig fast jag är en sån pers som tycker nästan allt är pinit!
ska möta A kl 10,10 och det är jäkligt tidigt för mig som brukar sova länge på helgerna men men det är bara att bitta ihop!!!!!! :P
jag ska tacka E för att jag fick komma och vara på den där ungdoms saken! jag ska tacka S att jag fick komma och provrida! jag ska tacka E för attt jag fick vara med dig på den bästa dagen! jag ska tacka A att du vill åka ner till klubben med mig imorgon! jag ska tacka alla som har vart/gjort denna vecka underbar och bara vill att den ska börja om på nytt!!!!
TAAAAAAAACK alllihoppa!!!!!!!!!!
M tror du att jag har glömt dig det har jag värkligen inte!!! jag saknar dig att gå utt med och attt prata med och allt skratt vi gör tillsamans!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0