Veckan! :)

Veckan har varit kanon!!
 
Måndag: Grönan med E och sen bada med E!! 
Tisdag: Jag gick en blöt promis med A och senh så gick jag och var med mina grannar och spela kort!
Onsdag: Var jag med mina grannar och sen så åkte jag till klubben med A och bara hade de bra!!
Idag/Torsdag: bada med bästa A och sen så vara med mina grannar!! 
 
A och E och mina grannar är alltid till hands!! jag älskar att kunna vara med både äldre och yngre!! kan nästan inte vara med jämnoriga kompisar, håller mig till äldre och yngre!!
 
Fredag: vara med mina grannar och sen köpa medecin!!
Lördag: vara med mina grannar och sen något annat!! A åker booort :( vill inte att hon ska åka :( 
Söndag: vet inte!! :( 
 
Nässta vecka blir de att typ vara med E!!!
 
sen så åker jag bort!! Ridläger hos T!! Äntligen får träffa H och L och E och J och massor av nya!!! :) 
 
vänPuss & Kram skum....banan!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0