Roliga dagar!!

Hejsan svejasn!! 

dålig uppdatering på min blogg men det har hänt en hel del!!
 
  • har tillexempel skaffat en liten hamster som är 6 veckor gammal och har fått namnet Kiwi (Kiwi Ananas Råttan Flachsbinder!! :)
  • jag har varit ute och paddlat med M och W, vi bada och sola och hade bara ett gööt liv!! 
  • Träffat A ganska mycket också!! :) 
  • Har haft styrelse möte med THU om sommarlägret!! 
  • Har badat!!
 
 
Tyvärr har jag inte fotat så mycket men imorgon ska jag åka och bada med några tjejor och en av tjejorna kanske kan fått mig när jag badar!! :)
 
Saker jag ska göra innan sommaren är slut!!
 
  • Träffa vänner
  • Bada :)
  • åka till grönan med min bästis :)
  • åka till grönan med någon som vill hänga med?? :)
  • åka till kolmården med mamma brorsan och morfar :)
  • Vara jag!! :D 
  • Sova ut!! :D
  • Åka på värdens bästa ridläger hos T!! :D :D :D
  • Hemlig het som kommer i augusti !! :)) (får veta i augusti vad det är, säger inget fören då)
  • Vara ledare på THU´s barn-hundläger!! :D
Det var det jag ska hinna med på en månad och fyra veckor typ :) :D 
 
 
Puss och kram skum....banan (haha den var rolig :D )
 
PS: vet fortfarande inte vad jag ska skriva om :) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0