Middag

Nu sitter jag här med E!! <3 Och lyssnar på musik!! Hon och hennes föräldrar är här på middag!! mysssss!! <3

Idag har jag varit i forsen igen med M!! ;) Det var sista dagen jag kommer få träffa henne på 3-4 veckor för förs är hon borta och sen är jag borta ;( !! Knäpppt :) Jaha då kan man umgås med A & E & W lite mer än vad jag hade tänkt!! A åker också bort sen och kommer inte få träffa henne på 3 veckor :( 

Igår var det en mysig dag med W!! Vi var på Gröna Lund!! I <3 You!! Vi åkte Insane, extrem, skratthuset, gungorna, flygande mattan, pop expressen, lilla frittfall och blå tåget sen så kolla vi ju såklart på kapten den röda eller vad den hette!! vill också kunna göra frivålt på stående fot!! ;) A var där med sina kompisar och vi såg henne men hon såg inte mig!! lite knäppt!!! Nästa vecka åker jag med E till grönan igen!! <3 jag längtar redan!!

På onsdag blir det hundrundan med W & A utan M kommer kännas skit konstigt men det kommer bli kul ändå!! Blir säkert bra Bara att A kommer hon är sjuk så hon får bli frisk innnan!! :) Krya på dig A om du ser detta!! 

Mycket bad och sol nästa vecka sattsar jag på !! Blir säkert några dagar på stranden med A & E!! (hoppas jag) 

Imorgon blir det en lugn dag! hör av er om ni vill göra något!! :) 

 

men nu ska jag sova!! :) 

 

Puss & Kram Skum....banan!! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0