Jaaaaaaa!

Äntligen är E hemma igen Imorgon är det dags igen, ska träffa den bästa E igen!!
Det var sjukt länge sedan jag var med henne!! <3

Hur vi träffades!!

För 9 år sen när jag var 5 och E var 4 så körde pappa i diket och vi kom inte upp!! Då kom E's farmor ut och tog hand om mig och frågade hur det gick med bilen!! Sen var det en lång historia det där med pappa som körde ner i diketet!!
Sen en dag så flyttade E in i hennes farmors hus för hon skulle flytta!! Då sa E's farmor att det var en tjej (jag) som bodde lite längre upp på gatan. Då gick hon hit och knackade på dörren, det var pappa som öppna dörren och lilla E frågade
"Är Viktoria hemma??"
fast jag var inte hemma och hon gick hem.
pappa sa senare när jag kom hem
"Det var en liten tjej som frågade om du var hemma!!"
Jag gick till henne och vi började leka!
Vi blev bättre och bättre vänner för varje gång vi lekte!! Efter typ 1-2 år så frågade E om jag ville bli bästa kompis med henne!! Och det vill jag också!! ytligare 3-4 år så tänkte jag och E tillbaka i tiden och frågade varandra "hur många gånger har vi bråkat" då kom vi fram till ungefär 1 gång på 5-6 år!! Sen har jag varit med henne nästan varje dag!!
Jag tycker du är en sjukt bra människa som man kan lita på och vi skrattar med varandra åt värdens dåligaste skämt!!
Älskar dig E

Puss och kram skumbanan!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0