Glad och trött :)

Hejsan svejsan!! :)
 
Idag har jag vart trött hela dagen!! :) jag vaknade kl 12 och sen så fråga jag A om hon ville följa med och bada!! :) Jag kände att både jag och A behövde prata och bada och ha det gööt!! :) 
 
imorgon blir de en baddag tror jag :) med A :) vet inte om Lykke ska få följa med :( tror deet :) 
 
På söndag blir det kanske att jag åker med till kolmården :) det ska bli kul men tråkigt för jag gillar inte det är så kul :) 
 
På tisdag kommer E hem och jag tänkte kolla med henne om vi ska göra något :) 
 
Ska fixa min design till en ny :) fast vet inte hur jag ska ha den!! Önskemål???? :D
 
puss och kram skummbanan!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0