:(

Igår var det grönans tur igen fast meed E!!
 
Vi åkte Pop expressen, extrem, insane, stora bergodalbanan, slänggungorna, flyggande mattan och vilda musen!! vi var där bara i 5 timmar, men sen kände både ja och E att vi var klara, men när vi hade åkt vilda musen så vände jag mig om och gick samtidigt ( det går aldrig, för mig, men för andra går de!! :( tusan)  går in i en pellare och sen så kommer ju E såklart och går in i mig!! Blev inte så lyckat !! Det gick bra för henne medans jag blev lite snurig och trolet en spricka i fingret!!(tror jag inte åker in och kollar de bara om det blir värre) 
 
Idag har det vart en slapp dag! vaknade av att någon  smsade mig och såklart var de H. Gick upp, lagade pankakor, kkom på att jag skulle möta A någon gång under dagen!! det blev en prommis i spöregn!! trevligt och mysigt, kanske gick lite fort men de brukar hon göra!! sen hem duchsa sen tog en slurmis i soffan!! Nu väntar min mage på mat!! :) 
Imorgon blir deet kanske rönken får se hur det är!! senare på eftermiddagen blir det att möta A igen, lite tränign men inte för mycket sen hundrundan!! Äntligen ja gillar hundrundan!! trevligt folk, A hänger ju såklart med! 
 
Life is good sometimes!! 
 
Puss & Kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0