ont vill bort

hejsan!
Idag har jag varit i skolan(skit tråkigt)
just nu har jag väldigt ont i mina fingrar för jga gjorde något konstigt så nu har jag en lndad hand och kommer ha det ett par dagar nu....:(
just nu vill jag på ett övernattnings läger med Lykke för jag orkar inte vara hemma längre.
nästa gång jag ska göra ett inlägg så ska jag kolla hur man gör ett vidjoinlägg för det är ganska kul tycker iallafall ja och kanske ni bloggläsare tycker också?
men då får ni komma med förslag på vad jag ska prata om!!?
men just nu så sitter jag vid datorn och lyssnar på musik och kollar lite på fb.
kan ni något bra program till att ta kort och spela in vidjosar och fixa bilder??? kom med förslag?????!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0