uppdatering!

Hejsan svejsan!
förlåt att jag inte har uppdaterat på länge det är därför jag har haft jätte mycket prov på senaste tiden...:(
Förra veckan var en as dålig vecka för jag har blivit mobad i min skola och jag var jätte ledsen också så det är inte så mycket att berätta om.
men helgen har varit kanon!:)
LÖRDAGS
väckte mamma mig kl 7 för vi skulle åka till klubben och mamma skulle ha kurs och jag skulle hjälpa till och filma. när ja kom hem så satte jag mig vid datorn och pratade med Malin och hade lite roligt, kl 19 så gick jag och möte Malin och Bella och gick hem till mig och kolla på mello...... det var as kul!:)
Söndagen var också kul men nu orkar jag inte skriva mer!!!
hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0