mycket

hejsan svejsan!
hur hinner jag egntligen att blogga så här mycket! :S
jag har varit på freestyle och det gick skit, jag kände att jag hade tränat mycket men inte tillräkligt men nu gäller det denna vecka att ut och träna med migom det är vackert väder! :)
snart ska jag gå och sova fast jag inte vill de jag hatar att gå och lägga mig......!
nästa vecka(imorogon) har jag sportlov och jag vill träna hund mycket vara med hästarna mycket och jag vill bara sova länge och inte har betämada tider jag måste göra saker, jag hatar bestämda tider!


men nu ska jag inte bloggga så mycket till idag känner jag så!
jag har precis avslöjat min största hemlighet!!! :O
jag har en POJKVÄN!!!!!!!
JAAAAG ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA!!!!
GOOOD NATTTTT!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0