Dålig eftermiddag!

hejsan svejsan!
nu på eftermiddagen har jag inte mot toppen! :(
jag har vart hängig trött haft ont i maggen och huvudet! :(


jag får hoppas att det inte är ett virus som har kommit in i vårt hus nu :S men man får dricka mycket vatten och sova mycket och sen så får man ligga på soffan och hålla tummarna....
jag har varit på tyresöhunmassage i dag igen det var mycket trevligare idag än igår det var bara att det var lite kaos idag! Jag fick låna lill skit idag! :D
Imorgon kommer jag ligga på soffan om inte jag ska hänga med A till klubben någon timme på förmiddagen annars ska jag rida som vanligt och ha en toppen dag om inte jag går och blir sjuk nu det vill jag inte!
men nu ska jag lägga mig på soffan och kolla lite på Tv och kanske säga nårga ord till A!
ps: man ska aldrig göra det man inte vill man ska lyssna på sin indre sida. om man är osäker på saker så kommer man bli osäker i framtiden så gör alltid det du vill och inte som någon annan vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0